loading...
پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب
تیزبین بازدید : 2060 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (30)

 

1-اولین سوال راجع به کاندیداتوری شماست.با توجه به اینکه از مدت ها قبل بسیاری شما را به عنوان یکی از محتمل ترین کاندیدای شورای اسلامی شهر گرگاب می دانستند اما در نهایت شما ثبت نام نکردید.ابتدا بگویید شبهه کاندیداتوری شما از کجا ناشی شده و چرا ثبت نام نکردید؟

پاسخ:

در مورد شبهه کاندیداتوری حقیر باید عرض کنم مصداق کافر همه را به کیش خود پندارد با توجه به همکاری این حقیر با دوستان و اجرای طرح های فرهنگی در شهر و بیان بعضی از موضوعات و انتقادات و پیشنهادات ذهن بعضی از کسانیکه مشتاق خدمت در عرصه شهر بودند را به چنین شبهه سوق داد ولی اینجانب با توجه به شرایط فعلی،خدمت کردن در این سمت(امام جماعت) و اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی را اولی(سزاوارتر)از شورا شدن می دانم البته در مسائل شهری آماده خدمت و همکاری با منتخبین خواهم بود انشاءالله

 

2-از زمانیکه واحد فرهنگی مسجد جامع شروع به فعالیت نمود عده ای بر این عقیده بودند نیت اعضای این واحد فرهنگی در جهت برنامه های فرهنگی نیست و رویکرد آنها انتخابات شورای اسلامی شهر گرگاب و کاندیدا شدن برخی از این اعضاست.آیا این صحبت ها به گوش شما هم رسیده و آیا واقعاً به همین گونه بوده است یا که خیر؟

پاسخ:

بله من هم این صحبت ها و تهمت ها را زیاد شنیده ام و باید بگویم واقعاً متاسفم برای عده ای که در گرگاب هر کار مثبتی شکل می گیرد به هر نحوی می خواهند با آن مبارزه کنند در مورد فعالیت های دوستان ما در واحد فرهنگی چون مورد استقبال مردم شریف و نیاز شهر بود و ایرادی معتابه(مورد اعتنا) پیدا نکردند یک چنین شبهه ای را خلق کردند البته با توجه به اینکه هر کسی بخواهد در هیئات مذهبی مساجد و امور مذهبی و فرهنگی نردبانی به سوی اهداف و اغراض شخصی درست کند خیانت کرده است.

 

3-به تازگی در شهر گرگاب صحبت هایی در مورد ائتلافی با نام مسجد جامع به گوش می رسد،ائتلافی که حتی اسامی آنها نیز در محافل گوناگون بیان می شود و به نظر می رسد در آینده نیز به حقیقت تبدیل شود حال سوال اینجاست که چرا این ائتلاف با نام ائتلاف مسجد جامع بیان می شود و اگر واقعاً این ائتلاف از طرف مسجد جامع انجام پذیرفته آیا قرار است مسجد جامع در آینده ذی نفع باشد یا که خیر؟ما از شما به عنوان روحانیت مسجد جامع انتظار داریم صادقانه در این مورد صحبت کنید.

پاسخ:

هر مجموعه و نیز مسجد جامع گرگاب یک بحث حقوقی دارد یک شخص حقیقی در مورد حقیقی شاید بعضی از نامزدهای محترم موردنظر فردی از مسجد جامع باشند یا مورد مشورت اما این بمعنای بحث حقوقی مسجد نیست که هیئت آنها را تایید کرده باشد این حقیر با ضرس قاطع عرض میکنم مسجد جامع گرگاب با تمام احترامی که به همه کاندیدهای محترم قائل و با توجه به فراهم کردن تمام امکانات در ایام تبلیغات برای نامزدها در مسجد اما از هیچ شخص یا گروهی حمایت نخواهد کرد و هیچ شخص یا گروهی را نیز اجازه تخریب نخواهند داد و حتی به شخص حقیر شاید خیلی از کاندیدای محترم برای مشورت یا نظرخواهی مراجعه نمایند و بنده هم صحبت های لازم را عرض کنم ولی این به معنای حمایت یا تبلیغ از شخصی نخواهد بود.

 

4-آیا به پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب سر می زنید نظر،انتقاد و پیشنهادتان چیست؟

پاسخ:

من هم به سایت انتخابات شهر گرگاب سر می زنم و مطالب را مرور می کنم و لازم می دانم از تیم مدیریت و کاربران محترم تشکر کنم فقط پیشنهاد می کنم چون سایت و فضای مجازی مخصوص نخبگان و تحصیل کرده های شهر است بجای افراط و تفریط در گفتار و نظر و بحث کردن بر سر موضوعاتی که مشکل از شهر برطرف نمی کند یا بیان مطالبی که اغراض شخصی یا اهداف تبلیغی و تخریبی است اجتناب و به بیان حقائق و شرایط مهم منتخبین بپردازند و پیشنهاد میکنم نامزدهای محترم برنامه های خود را اعلام و اقدامات و راه کارهای خود در مورد مشکلات شهر را بیان نمایند.

 

5-به عنوان آخرین سوال نظرتان در مورد سکونت و توانمندی افراد و قانون موجود چیست؟

پاسخ:

البته کسانیکه از جانب مردم انتخاب می شوند باید ملزم به قانون باشند اما دوستان عزیز مشکل امروز شهر ما سکونت به تنهایی نیست مشکل گرگاب ما داشتن افرادی توانمند- دلسوز- آگاه،اهل بصیرت و مشورت و ... است شاید کسی خاک کوچه های گرگاب را بخورد ولی فکر و دید او هم از کوچه های گرگاب بیرون نرود ولی کسی بر فرض محال سوال خاک کوچه های گرگاب را نخورده باشد و نگذارد مردم هم خاک بخورند لذا تقاضا دارم به چند نکته باید توجه کرد 1- آیا به صرف اینکه شخصی ساکن گرگاب نیست نباید در عرصه انتخابات وارد شود 2- آیا هر ساکنی قابلیت شورا شدن را دارد3-امروز بحث سکونت از جانب چه کسانی و چرا بیان می شود 4- مبحث سکونت دیروز کی و چرا مطرح شد.لذا خواهش دارم با توجه کامل به پاسخ این سوال و اشتباه برداشت نکردن از عرائض این حقیر منتخبین باید ملزم به قانون باشند و مردم هم باید افرادی را که در شان منصب شورای گرگاب هستند انتخاب کنند.

 

گروه مدیریت سایت: از حجت الاسلام شیخ علیرضا شاه نظری امام جماعت مسجد جامع گرگاب که به سوالات مطرح شده پاسخ دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

گروه مدیریت سایت: به استحضار کاربران محترم می رسانیم این مصاحبه از طرف گروه مدیریت سایت انجام پذیرفته است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گرگابی در تاریخ 1392/02/24 و 7:59 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز سلام،

مامعتقدیم باید قانون اجراء شود ولی بعضی ها نمی خواهند به قانون تمکین کنند و ممکن است اصلا" اعتقادی به قانون جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند ولی قصد خدمت!!!(به خودشان و اطرافیانشان) را دارند و تلاش می کنند قانون را به روشهای مختلف دور بزنند و با اینگونه مطالب و روشنگری ها مقابله می کنند و حتی از چهره های موجه نیز سوء استفاده می کنند تا این فرار از قانون و نقطه ضعف اساسی خود را تحت عنوان احساس تکلیف و قصد خدمت به مردم بقبولانند ولی انشاء ا... مردم فهیم و بصیر گرگاب باقدرت و قوت اجرای قانون را مطالبه خواهند کرد و در صورتی که احساس کنند افرادی بخواهند به قانون بی توجهی نمایند به آنها بی توجهی خواهند نمود.
موفق باشید.

این نظر توسط تحلیل کر در تاریخ 1392/02/20 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

.....

این نظر توسط تحلیل کر در تاریخ 1392/02/19 و 15:35 دقیقه ارسال شده است

بسمه تعالی کارهای شورای ....

این نظر توسط تحلیل کر در تاریخ 1392/02/18 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

طرحهای دنیوی واخروی....

این نظر توسط آینده در تاریخ 1392/02/18 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

اگر خدای نخواسته در این مسئله غفلت بکنید، یا روحانیین غفلت بکنند، یا خطبا غفلت بکنند، یا فضلا غفلت بکنند، یا دانشگاهی‌های متعهد غفلت بکنند، یا بازاری‌ها غفلت بکنند، یا کشاورزان و کارگران غفلت بکنند، باید با تمام قوا با تمام قدرت غفلت نکنید از این معنا؛ و علمای بلاد غفلت نکنند از این امر، اهل منبر غفلت نکنند؛ فضلایی که در اطراف هستند، اهل علمی که در اطراف هستند، دانشگاهی‌ها، دانشجوها، همه غفلت از این نکنند. که یک افرادی که باید سرنوشت یک شهر را شما می‌خواهید به یک عده بدهید، سرنوشت همه چیز شهر را شما می‌خواهید به یک عده بدهید، سرنوشت همه چیز شهر را به یک عده می‌خواهید بدهید، باید یک کسی باشد که هم سررشته داشته باشد از امور؛ و هم امین و معتقد به نهضت باشد. این یکی از مسائل بزرگ است که ما الان موجه با آن هستیم. (صحیفه امام، ج 10، ص 219 تا 220)

این نظر توسط بيدرام در تاریخ 1392/02/18 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

باسمه تعالي يكي ازشرايط امام جماعت اشناي به دين اسلام و مسائلشرعي مي باشد

این نظر توسط مدیر در تاریخ 1392/02/13 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

ذکرچندنکته :

1-درهرمبحثی متخصص آن بایدورود کند.همچنانکه آقایان از ورودمکلا(غیرطلبه)به مباحث دینی واظهار نظر به شدت ناراحت می شوند!

2-شورایک مجلس کوچک قانونگذاری برای یک محل است ومصوبات آن طبق قانون اگرپس ازدوهفته ازتصویب آن،از سوی فرماندارردنشودلازم الاجراست وهیچ مقامی نمیتواند مانع اجرای آن شود بنابراین اگرعضوشورا بعنوان قانونگذار برای قانون احترام قایل نباشد.............؟

3-کسی که شهرمرابه هردلیلی شایسته زندگی نمیداند چگونه دردمرامیفهمد؟

4-تطهیر عدم تمکین به قانون صغری کبرای فلسفی نمیخواهد.کسی که خاک این محل رانخورده باشدوخاکی نشودمحله ام راجارونخواهدکرد!
پاسخ : به اطلاع کاربران محترم می رسانیم این نظر که با نام مدیر درج شده هیچ ربطی به گروه مدیریت سایت ندارد.با تشکر

این نظر توسط گرگابی در تاریخ 1392/02/13 و 15:03 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز سلام،

مامعتقدیم باید قانون اجراء شود ولی بعضی ها نمی خواهند به قانون تمکین کنند و ممکن است اصلا" اعتقادی به قانون جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند ولی قصد خدمت!!!(به خودشان و اطرافیانشان) را دارند و تلاش می کنند قانون را به روشهای مختلف دور بزنند و با اینگونه مطالب و روشنگری ها مقابله می کنند و حتی از چهره های موجه نیز سوء استفاده می کنند تا این فرار از قانون و نقطه ضعف اساسی خود را تحت عنوان احساس تکلیف و قصد خدمت به مردم بقبولانند ولی انشاء ا... مردم فهیم و بصیر گرگاب باقدرت و قوت اجرای قانون را مطالبه خواهند کرد و در صورتی که احساس کنند افرادی بخواهند به قانون بی توجهی نمایند به آنها بی توجهی خواهند نمود.
موفق باشید

این نظر توسط بيدرام در تاریخ 1392/02/12 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

به قانون اهميت دهيم تا دچار هرج مرج نشويم

این نظر توسط علي در تاریخ 1392/02/12 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

باسمه تعالي - اگر حاج آقا شاهنظري قبل از مصاحبه قانون شورا ها مطالعه مي كردند ديگر نيازي به طرح اين سوال ها نبود و زمان افشاگري هم فرا مي رسد كه دليل حمايت مسجد جامع (.....) از تعدادي از افراد چيست .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 4,242
  • بازدید کلی : 227,951