loading...
پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب
تیزبین بازدید : 706 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (19)

 مهندس مجید بیدرام  انصراف خود را از کاندیداتوری چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگاب اعلام نمود.

متن بیانیه ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام.....

تیزبین بازدید : 1041 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (16)

 سوال:به نظر شما اعضای شورای آینده چه ویژگیهایی بایستی داشته باشند؟

پاسخ:به طور کلی دو ویژگی 1- متخصص باشند 2- متعهد باشند

توضیح وظائف خود را بطور کامل بدانند و توان و راه و روش انجام وظائف به نحو احسن و ....

تیزبین بازدید : 312 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (2)

 سوال:به نظر شما علت تعدد کاندیداهای شورای اسلامی شهر گرگاب چیست؟احساس تکلیف،عملکرد گذشتگان،تأثیر گذار نبودن کاندیدا در مسائل شهری،تبدیل روستا به شهر و ...؟

پاسخ:یکی از علتهایی که باعث تعدد کاندیدا می شود وجود گروهها و احزاب مختلف است که هر گروه و حزبی بنا به دیدگاههایی که دارد سعی می کنند که کاندیدایی.....

تیزبین بازدید : 525 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (4)

سوال:و اما سخن پایانی؟

پاسخ:

إِنَّ اللّهَ يَأْمُرُكُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا

عزیزان هر کدام توان لازم را ندارید و گرفتاریهایی که موجب می شود نتوانیم.....

تیزبین بازدید : 336 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

 ماده 26 تبصره 2:
تبصره 2ـ اعضای شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند.
تغییر محل سکونت هر یک از اعضای شورا از محدوده حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد

سوال:نظر شما نسبت به این قانون چیست و توصیه شما به کاندیداها در راستای این قانون چیست؟

پاسخ:کسی که می خواهد......

تیزبین بازدید : 253 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

به اطلاع می رسانیم تاریخ و زمان قرار گرفتن مصاحبه ها در این پایگاه اینترنتی بدین شرح می باشد:

1- مصاحبه با حجت الاسلام حاج شیخ یعقوب بیدرام امام جماعت مسجد ذوالفقار: 92/02/31 ساعت 23:30

2-مصاحبه با حجت الاسلام حاج شیخ حسین بیدرام امام جماعت مسجد صاحب الزمان:  92/03/01 ساعت 23:30

3- مصاحبه با حجت الاسلام سید مجتبی موسوی امام جماعت مسجد قائمیه: 92/03/03 ساعت 10 صبح

4- مصاحبه با حجت الاسلام حاج شیخ محمد شاه نظری: 92/03/04 ساعت 10 صبح

لازم به ذکر است مصاحبه با حجت الاسلام حاج شیخ علی رجبیان......

تیزبین بازدید : 158 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

مدیركل دفتر انتخابات وزارت كشور گفت: نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا امروز(شنبه) توسط فرمانداری ها و بخشداری های سراسر كشور به داوطلبان اعلام شد

وی اظهارداشت: داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز (شنبه) به مدت چهار روز یعنی تا تاریخ یكم خردادماه فرصت دارند شكایت خود را به هیات های نظارت شهرستان اعلام كنند......

تیزبین بازدید : 168 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: داوطلبان شوراها نباید وعده‌هایی به مردم بدهند که انجام آن در حیطه وظایف و اختیارات شوراها نباشد.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان این مطلب اظهار کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا از اهمیت خاص خود برخوردار است و به همین منظور.....

تیزبین بازدید : 2381 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (27)

 اولین نظرسنجی پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب با عنوان"در صورت ورود مجدد اعضای فعلی شورا در عرصه انتخابات به کدامیک رأی خواهید داد؟" برگزار گردید که در نهایت 198 انتخاب صورت پذیرفت.

این نظرسنجی از تاریخ 12 فروردین ماه تا 20 اردیبهشت ماه بمدت 38 روزدر معرض.........

تیزبین بازدید : 22148 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه روز گذشته جواب استعلام های چهارگانه به هیات اجرایی تحویل داده شد، از آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها خبر داد و گفت: در 28 اردیبهشت فهرست نهايی صلاحیت و یا عدم صلاحیت داوطلبان چهارمین دوره شورای شهر......

تیزبین بازدید : 1335 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها و رسیدگی به شكایت آنها مهمترین وظیفه هیاتهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست

اسامی اعضای  هیات اجرایی انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

  •      دکتر محمد حق شناس
  •       حجت الاسلام دیانی.........
تیزبین بازدید : 2060 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (30)

سوال:به تازگی در شهر گرگاب صحبت هایی در مورد ائتلافی با نام مسجد جامع به گوش می رسد،ائتلافی که حتی اسامی آنها نیز در محافل گوناگون بیان می شود و به نظر می رسد در آینده نیز به حقیقت تبدیل شود حال سوال اینجاست که چرا این ائتلاف با نام ائتلاف مسجد جامع بیان می شود و اگر واقعاً این ائتلاف از طرف مسجد جامع انجام پذیرفته آیا قرار است مسجد جامع در آینده ذی نفع باشد یا که خیر؟ما از شما به عنوان روحانیت مسجد جامع انتظار داریم صادقانه در این مورد صحبت کنید.

پاسخ:هر مجموعه و نیز مسجد جامع گرگاب یک بحث حقوقی دارد یک شخص حقیقی در مورد حقیقی شاید بعضی از نامزدهای محترم موردنظر فردی از مسجد جامع باشند یا.......

تیزبین بازدید : 948 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (10)

به اطلاع می رساند به منظور آگاهی و شناخت کاربران محترم از بیوگرافی و زندگینامه کاندیدای احتمالی شهر گرگاب تیم مدیریت این پایگاه در مرحله دوم فعالیت فرمی تحت عنوان بیوگرافی،اهداف و برنامه ها طراحی نموده است.

کاندیدای محترمی که علاقه مند به تکمیل این فرم می باشند میتوانند با کلیک نمودن بر روی آدرس ذیل و دانلود نمودن آن، فرم مربوطه را پر کنند و حداکثر تا تاریخ 17 اردیبهشت 92 به این سایت ارسال نمایند.

دانلود فرم در ادامه مطلب.....

تیزبین بازدید : 149 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (5)

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با صدور اطلاعیه‌ای شرط معافیت نامزدهای انتخابات چهارم از ارائه مدرک تحصیلی مندرج در ماده ۲۶ قانون انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شوراها با صدور اطلاعیه‌ای اعضای اصلی شوراها را به شرط حضور در یک دوره کامل فعالیت و نامزدی از همان حوزه، از ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتورری معاف کرد.

متن اطلاعیه شماره ۲ هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها......

تیزبین بازدید : 193 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (2)

 

طرح اصلاح موادي از قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی شورای نگهبان، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و هفتم فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود و دو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 28 /01 /1392 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد......

تیزبین بازدید : 147 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

 

محل ثبت نام از کاندیدهای چهارمین دوره شورای شهر گرگاب در فرمانداری طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آرام و خلوت بود و به نظر می رسد اکثر کاندیداها شورای شهر قصد دارند در روزهای آخر جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

در هر صورت پیش بینی می شود از فردا تعداد ثبت نامها سیر صعودی به خود بگیرد.

این در حالی است که کاندیداهای احتمالی بایستی ابتدا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اطلاعات خود را ارائه و کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به ذکر است ......

تیزبین بازدید : 143 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

بالاخره امروز 26 فروردین 92 شورای نگهبان نظرش را در مورد قانون مصوب مجلس در مورد شرط معافیت از مدرک تحصیلی شورا های دوره های قبل اعلام کرد.

شورای نگهبان ایرادی به قانون مصوب مجلس در مورد شرط معافیت از مدرک تحصیلی شورا های دوره های قبل ندانست اما به دلیل اینکه شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها که موارد متعددی دارد و مورد فوق یکی از موارد آنها است 2 ایراد که شامل 1- ابهام در عدم تفکیک شهرستان ری از تهران و 2- حذف دادگستري به عنوان مرجع رسيدگي به مصوبات شوراها بود کل این طرح را به مجلس برگرداند.

به نظر می رسد این قانون در این دوره بنا به زمان کم باقی مانده به پایان ثبت نام انتخابات شورای شهر اجرا نخواهد شد.

نظر شورای نگهبان در مورد قانون.........

تیزبین بازدید : 207 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

 

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تشریح آخرین وضعیت تشکیل هیات‌های نظارت عالی استان‌ها و شهرستان‌ها به توضیحی درخصوص چگونگی بررسی اعتراضات نامزدهای انتخاباتی پرداخت.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها از 26 فروردین ماه گفت: کاندیداهای انتخابات شوراها از 26 فروردین به مدت یک هفته فرصت برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها را دارند که طبیعتا پیش از این زمان کارهای نظارتی همچون تشکیل هیات‌های نظارت و آموزش ناظرین به اتمام می‌ رسد.

لازم به ذکر است اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه مشخص شده است ولی تاکنون اسامی آنها در خبرگزاریها انتشار نیافته است.......

تیزبین بازدید : 2249 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (11)

 

تذکر:با توجه به اینکه رسالت این پایگاه اینترنتی پوشش انتخابات شهر گرگاب می باشد اما از آنجایی که دکتر رضاعلی نوروزی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر 1800 رأی از شهر گرگاب را به خود اختصاص دادند بر این شدیم این خبر را در این پایگاه انتشار دهیم.

از سوی سه حزب؛ طرح انتخابات فرایند مدار ویژه انتخابات شورای شهر اصفهان برگزار می شود
سخنگوی طرح انتخاب فرایند مدار با اشاره به مراحل انتخاب فرایند مدار ویژه شورای شهر اصفهان، گفت: در این طرح بر اساس نظرات نخبگان 21 نفر برای حضور در شورای شهر اصفهان انتخاب می شوند.

بر همین اساس دکتر رضاعلی نوروزی جزء لیست.....

تیزبین بازدید : 291 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (2)

 

آقای مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام نمود.

در اجرای ماده 45 قانون و ماده 45 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر گرگاب می رساند ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر از تاریخ 26/01/92 تا 01/02/92 جمعا به مدت 7 روز به عمل می آید.واجدین شرایط قانونی می توانند همه روزه در وقت اداری با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار،چهار قطعه عکس جدید 4*3 و دو نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی،اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی،اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات می باشند،به فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه مراجعه نمایند.

این در حالی است که در شرایط ثبت نام کنندگان بند "اعضای دوره های قبل شوراها به شرط کاندیداتوری در همان حوزه از شرط تحصیلی در نظر گرفته شده معافند"وجود ندارند

با بررسی های انجام پذیرفته مشخص شد همچنان شورای نگهبان در این مورد اظهار نظری انجام نداده و در صورت تصویب این الحاقیه به فرمانداری های سراسر کشور اعلام خواهد گردید.

شرایط ثبت نام .....

تیزبین بازدید : 269 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (3)

 

به کوچه ای رسیدم که پیرمردی از آن خارج می شد، به من گفت: «نرو که بن بستـه!» گوش نکردم و رفتم. وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم، پیر شده بودم!!!

حضرت علی (ع) می فرمایند فرصت هم چون ابر بهاری می گذرد. پس باید از فرصت های شخصی و اجتماعی مان حداکثر استفاده را بکنیم، تا بعدها افسوس فرصت سوزی ها را نخوریم؛ چون وقت تنگ است و کارهای در صف زیاد!

انتخابات شورای اسلامی شهر در پیش است و حدود دو ماه دیگر باید عده ای را برای سیاست گذاری و هدایت و برنامه ریزی شهرهای مان انتخاب و راهی شورای شهر نماییم. تا بایدها و نبایدهای شهر را رقم زنند، و بر انجام آن‌ها نظارت نمایند.

حالا سؤالی مطرح می شود و آن اینکه این عزیزان چه ویژگی هایی باید ........

تیزبین بازدید : 2481 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)
 

طبق ماده 71 قانون وآيين نامه تشکيلات شوراهاي اسلامي

1- انتخاب شهردار براي مدت چهار سال

تبصره 1: شوراي اسلامي شهر موظف است بلافاصله پس از رسميت يافتن نسبت به انتخاب شهردار واجد شرايط اقدام نمايد

تبصره 2 : شهردار نمي تواند همزمان عضو شوراي اسلامي شهر باشد.

تبصره 3 : نصب شهرداران در شهرها با جمعيت بيشتر از.....

تیزبین بازدید : 206 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (1)

 

تنورانتخابات شوراها گرچه کمتر از 3 ماه از تاریخ برگزاری آن مانده اما کم کم در حال داغ شدن است حساسیت انتخابات شوراها برکسی پوشیده نیست انتخاباتی که تعداد زیادی از همشهریان در آن شرکت می کنند،چنانچه در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 91 بالغ بر 3000 نفر در شهر گرگاب پای صندوق های رأی رفتند و رأی خود را در صندوق انداختند.

براساس آخرین اخبار،صحبتهایی از شرکت برخی اعضای شورای فعلی،چهره های جدید....

تیزبین بازدید : 265 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (4)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که اعضای دوره های قبل شوراها به شرط کاندیداتوری در همان حوزه از شرط تحصیلی در نظر گرفته شده معافند.

نمایندگان مجلس شرایط تحصیلی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی کشور را مشخص کردند.

حسینی صدر به عنوان طراح این پیشنهاد گفت: افراد شرکت کننده در انتخابات شوراهای اسلامی کشور قصد قانونگذاری ندارند، بلکه هدف آنها رسیدگی به مشکلات مردم است که در صورت عدم رای به این تبصره فرصت خدمتگذاری را از مردم می گیریم.

نمایندگان با ۱۰۳ رای موافق، ۳۹ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن به جایگزینی این تبصره رای مثبت دادند.

در ادامه بررسی این ماده نمایندگان با ۱۱۰ رای موافق، ۴۰ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع با این ماده موافقت کردند.

بنابراین گزارش در ماده ۳ این طرح دو تبصره به بند (ه) ماده ۲۶ قانون به شرح زیر الحاق می شود:

تبصره ۱- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بودند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند، از شرط مدرک معافند.

تبصره ۲- هیات های اجرایی .........

تیزبین بازدید : 204 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 

انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه امسال برگزار می‌شود.

بنا بر ماده 26 قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

الف - تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران.
ب - حداقل سن 25 سال تمام.
ج - اعتقاد و التزام عملي به اسلام و ولايت مطلقه فقيه.
د - ابراز وفاداري به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.
هـ - دارابودن سواد خواندن و نوشتن براي شوراي روستاهاي تا دويست خانوار و داشتن مدرك ديپلم براي شوراي روستاهاي بالاي دويست خانوار، داشتن حداقل مدرك فوق‌ديپلم يا معادل آن براي شوراي شهرهاي تا بيست‌ هزار نفر جمعيت،داشتن حداقل مدرك ليسانس يا معادل آن براي شوراي شهرهاي بالاي بيست هزارنفرجمعيت.
و - دارا بودن كارت پايان خدمت نظام وظيفه يا كارت معافيت دائم از خدمت براي مردان.............

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 4,237
  • بازدید کلی : 227,946