loading...
پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب
msi بازدید : 489 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (9)

 بنده قصد تبلیغ از هیچ فردی را ندارم و هیچ نسبتی هم با هیچکدام از کاندیدها نداشته ولی چون مشاهده کردم واقعا مطالبی که در این وبسایت توسط کاربران قرار میگیرد باعث تخریب شخصیت افراد شورای فعلی شده این مطلب را قرار دادم.افراد شورای فعلی به هر حال تجربه ی کافی جهت ادامه ی کار در شورا ازنظر اشنایی و برش در این کار را پیدا کرده اند و میدانند چه کاری برای بهبود شهر بهتر است و این که برخی میگویند حالا که بودند چیکار کردند باید به مهمترین دلیل ان جواب داد که این شهر برای این که تازه از روستا به شهر تبدیل شده بودجه ای کافی برای انجام کار های چشمگیر وجود نداشت و اگر توجه داشته باشیم در ماه های پایانی دوره ی شان بدلیل زیاد شدن بودجه ی شهر فعالیت هایی در سطح شهر انجام دادند که واقعا موجب پیشرفت و تحول شهر شد.با این شرایط و وجود کاندیدهای احتمالی شهر مردم باید بیاندیشند و تفکرات لازم را جهت اینده ی شهرشان رقم بزنند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کوارتز در تاریخ 1392/02/02 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز نقد گفتارهای شما به طور قطع در این گفتار نخواهد گنجید ولی آیا این کارهایی که شما گفتید نیاز به یک زمان 6 ساله برای انجام شدن داشته ؟؟ ضمنا شما آزاد هستید که به هر کاندیدایی که مطمئن هستید اصلح است رای بدهید .شما گفتید که طرفدار یک شخص از اعضای شورا فعلی هستید یعنی از عملکرد ما بقی ناراضی هستید ؟ یا طرفداری شما بر حسب وظیفه فامیلی است ؟ اگه دوست داشته باشید می تونید نام کاندیدای خودتون رو بگید تا دوستان بتوانند دقیقتر عملکرد ایشان را بررسی کنند و شما بتوانید جزئی تر دفاع کنید .

این نظر توسط تابان در تاریخ 1392/02/02 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

بنده در مطلب خود نوشته بودم که نمیخواهم از کسی تبلیغ کنم و وابستگی و حقوق بگیر هیچ یک از اعضا نیستم ولی به هر حال طرفدار یک شخص در شورای فعلی هستم.بنده بدلیل عدم وجود وقت کافی قصد جواب دادن به نظرات دوستان رو ندارم ولی بدلیل اینکه مشاهده شد همه ی دوستان عزیز تقریبا یک سوال رو مطرح کرده اند سعی میکنم که بتوانم جواب دوستان را بدهم.در مورد فعالیت های شورای فعلی سوال شد.اینجانب فکر نمیکنم چشم بصیرت داشته باشم تا فقط من این فعالیت ها رو دیده باشم شما میتوانید در یک نگاه گرگاب شش سال پیش رو با گرگاب اکنون مقایسه کنید تا به عرض بنده برسید.نگاهی اندک به فعالیت ها:بهره برداری از ورزشگاه،زیبایی ورودی شهر از قبیل میدان،فضای سبز،ابنماها،وسایل بازی و ورزشی،جدول کشی،فعالیت های انجام شده در گلزار شهدا از قبیل تیرهای برق،دیوار کشی،فضای سبز،تابلوهای احداث شده در سطح شهر،پارک بازی در اخر شهر،احداث ایستگاه های اتوبوس و خصوصی سازی اتوبوس ها و.... که با گشودن دیده هایمان به چشم میخورد.پوزش می طلبم اکه در صورت کمبود وقت بنده از جواب دادن به نظرات دوستان صرف نظر میکنم.یاعلی،التماس دعا

این نظر توسط ژورنالیست در تاریخ 1392/02/02 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

اگر مدیریت درست باشه حتی با بودجه ی کم هم میشه کار آبادانی انجام داد. و منظورتون از فعالتشان کدام فعالیت هاست!!! شکلکشکلک

این نظر توسط کوارتز در تاریخ 1392/02/02 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

فکر می کنم بعضی از تجربه ها نه تنها زندگی ساز نیست که حتی باعث از هم پاشیده شدن و به عقب راندن زندگی ها نیز می شود ، ضمنا صرف تجربه کردن مهم نیست بلکه درس گرفتن از تجربه ها برای استفاده بهتر در آینده است وگرنه هر روزی که از عمر ما می گذرد نیز تجربه ایست . پس باید کسانی را انتخاب کرد که می توانند از تجربه های گذشته استفاده کنند نه کسانی که حتی ..... !!

این نظر توسط مهمان1 در تاریخ 1392/02/02 و 8:03 دقیقه ارسال شده است

"چون مشاهده کردم واقعا مطالبی که در این وبسایت توسط کاربران قرار میگیرد باعث تخریب شخصیت افراد شورای فعلی شده" ميشه بگي كدام مطلب شخصيت افراد شوراي فعلي را تخريب كرده؟!

این نظر توسط اندک در تاریخ 1392/02/01 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

آخه پدرت خوب،مادرت خوب،کدوم برش کدوم تجربه نزدیک به شش سال عضو شورا بودند ما که از ابتدای کارشون چیزی ندیدیم در انتها کار هم که تغییری احساس نکردیم بخواهیم طرف انصاف رو بگیریم فقط باید گفت صفر بودند صفر صفر صفر

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1392/02/01 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

"اگر توجه داشته باشیم در ماه های پایانی دوره ی شان بدلیل زیاد شدن بودجه ی شهر فعالیت هایی در سطح شهر انجام دادند که واقعا موجب پیشرفت و تحول شهر شد."
کدام فعالیتها موجب تحول و پیشرفت شهر شده بیان کنید!؟

این نظر توسط تابان در تاریخ 1392/02/01 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

طرفداری کردم ولی تبلیغ که نکردم بالاخره هر فردی طرفدار یک یا چند نفر هست.

این نظر توسط تعجب در تاریخ 1392/02/01 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

پس چرا تو گفتگوی ازاد طرفداری کردی!!شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 4,291
  • بازدید کلی : 228,000