loading...
پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب
تیزبین بازدید : 948 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (10)

به اطلاع می رساند به منظور آگاهی و شناخت کاربران محترم از بیوگرافی و زندگینامه کاندیدای احتمالی شهر گرگاب تیم مدیریت این پایگاه در مرحله دوم فعالیت فرمی تحت عنوان بیوگرافی،اهداف و برنامه ها طراحی نموده است.

کاندیدای محترمی که علاقه مند به تکمیل این فرم می باشند میتوانند با کلیک نمودن بر روی آدرس ذیل و دانلود نمودن آن، فرم مربوطه را پر کنند و حداکثر تا تاریخ 17 اردیبهشت 92 به این سایت ارسال نمایند.

دانلود فرم در ادامه مطلب.....

apple بازدید : 133 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 در این جامعه پر دغدغه که خیلی از آدما دنبال کار خودشون میرن تا کس دیگه باید دید اینایی که اومدن میخوان واقعا خدمت کنن یا نه ؟این جوونایی که هستن دنبال چی هستن افرادی که تا حالا اسمی ازشون نبوده ولی الآن اومدن کسایی که باتجربه بودن اومدن آیا میتونن کاری کنن یا .......

gorgabi بازدید : 164 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

انتخاب افراد اصلح از بین افراد توانمند ساکن شهر گرگاب

دوستان عزیز سلام،
مردم شریف و فهیم شهر گرگاب در 24 خرداد با بصیرت و آگاهی افراد اصلح را از افراد توانمندی که ساکن شهر گرگاب بوده یا تا قبل از زمان شروع تبلیغات انتخاباتی در شهر گرگاب ساکن میشوند ........
.

gorgabi بازدید : 169 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

تصاویر فوق به عنوان کاندیداهای احتمالی انتخابات شورای اسلامی شهر گرگاب از پایگاه اینترنتی انتخابات شهر گرگاب انتخاب و جهت اطلاع دوستان درج گردید و البته شنیده شده افراد دیگری نیز به عنوان کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر گرگاب ثبت نام کرده اند و مشخص نیست چرا عکس آنها در آن پایگاه اینترنتی درج نشده است و می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- این اطلاعات گرچه تحت عنوان کاندیدای احتمالی آمده است خود نوعی تبلیغ زود هنگام محسوب می شود که نباید از نظر هیئت اجرائی و هیئت نظارت بر انتخابات شورا ها ........

mohamad بازدید : 312 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

این روزها ؛ باید منتظر اتفاقات عجیبی باشیم که قرار است در دنیای سیاست رخ دهد یا در حال رخ دادن است و ما هنوز از ان اگاه نیستیم . اتفاقاتی که تا قبل از این حتی به ذهن ادم نمی رسید حالا باید  شاهد رویدادن  انها  باشیم . از اتفاقات کلان که در مورد انتخابات ریاست جمهوری است  که بخواهیم بگذریم از خبرهای جالبی  که در مرحله ثبت نام  نامزدی شورای شهر  است نمی توانیم به این راحتی عبور کنیم  چرا که اینقدر جالب است که می توان در موردش ساعتها نشست؛  صحبت کرد و اخر سر از ان لطیفه ساخت و ان را به دوستان پیامک کرد .......

mandegar بازدید : 221 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 تثبيت موقعيت و منزلت مردم دريک نظام سياسي، درانتخابات ها تبلور مي يابد و درانتخابات شوراهای شهر و روستا چون اعضا کاملا از بطن  مردم هستند  (ونه صرفا رجل سياسي )، اين انتخابات مي تواند  پشتوانه محکمی براي نظام تلقي گردد خواه اين نظام مردم سالار در سطح کشور باشد يا يک نظام سيستمي در شهري چون گرگاب. 

حال اگر افرادي که برگزيده چنين انتخاباتي هستند فاقد آگاهی و عدم دانش و تخصص به مسائل مختلف شهري........

mohamad بازدید : 1134 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

متن اول: کاندیدای شهر گرگاب یا شهر شاهین شهر؟؟؟
بعضی از عزیزانی که اسم و نام انان به عنوان نامزد انتخابات شورای شهر گرگاب معرفی شده است و نام انان در سطح شهر گرگاب به گوش می رسد بسیار باعث شگفتی است چرا که به نظر می رسد برخی از این عزیزان که سالها مقیم شاهین شهر بوده اند و ساکن گرگاب نیستند به اشتباه نامزد شورای شهر گرگاب شده اند چرا که انان محتملا باید نامزد شورای شهر شاهین شهر می شدند تا در شهری که در ان زندگی.......

msi بازدید : 489 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (9)

 بنده قصد تبلیغ از هیچ فردی را ندارم و هیچ نسبتی هم با هیچکدام از کاندیدها نداشته ولی چون مشاهده کردم واقعا مطالبی که در این وبسایت توسط کاربران قرار میگیرد باعث تخریب شخصیت افراد شورای فعلی شده این مطلب را قرار دادم.افراد شورای فعلی به هر حال تجربه ی کافی جهت ادامه ی کار در شورا ...........

تیزبین بازدید : 149 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (5)

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با صدور اطلاعیه‌ای شرط معافیت نامزدهای انتخابات چهارم از ارائه مدرک تحصیلی مندرج در ماده ۲۶ قانون انتخابات را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوره چهارم شوراها با صدور اطلاعیه‌ای اعضای اصلی شوراها را به شرط حضور در یک دوره کامل فعالیت و نامزدی از همان حوزه، از ارائه مدرک تحصیلی لازم برای کاندیداتورری معاف کرد.

متن اطلاعیه شماره ۲ هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها......

mohamad بازدید : 893 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (12)

داشتم به این فکر می کردم که چه شده است  همه ی ما تا یک تقی به توقی می خورد در جستجوی بهتر شدن اوضاعمان یاد کلمه تغییر می افتیم . همان کلمه ای که زیر بنای تمام انقلابهای سیاسی ؛ فرهنگی و دینی جوامع مختلف بوده است و یک برگ تاریخ را با برگی دیگر معاوضه نموده ؛ فردی   را از کرسی  قدرتی بر داشته و دیگری را به جای ان گماشته است .نمی خواهم بحث فلسفی کنم و از ان به عنوان قضا و قدر یاد کنم یا اینکه نمی خواهم.......

شفق بازدید : 164 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (2)

رئیس مجلس طی نامه‌ای قانون «اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور» را برای اجرا به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قانون «اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران» را برای اجرا به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

متن نامه لاریجانی به احمدی‌نژاد........

تیزبین بازدید : 193 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (2)

 

طرح اصلاح موادي از قانون تشكيلات، وظايف و انتخابات شوراهاي اسلامي كشور و انتخاب شهرداران با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی شورای نگهبان، طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و هفتم فروردین ماه یکهزار و سیصد و نود و دو به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 28 /01 /1392 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد......

تیزبین بازدید : 147 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (1)

 

محل ثبت نام از کاندیدهای چهارمین دوره شورای شهر گرگاب در فرمانداری طی روزهای دوشنبه و سه شنبه آرام و خلوت بود و به نظر می رسد اکثر کاندیداها شورای شهر قصد دارند در روزهای آخر جهت ثبت نام خود اقدام کنند.

در هر صورت پیش بینی می شود از فردا تعداد ثبت نامها سیر صعودی به خود بگیرد.

این در حالی است که کاندیداهای احتمالی بایستی ابتدا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اطلاعات خود را ارائه و کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به ذکر است ......

شفق بازدید : 269 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (5)

مدارك تحصيلي مورد نياز جهت داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا

اطلاعيه شماره 5ستاد انتخابات كشور در خصوص تبيين مجدد مدارك تحصيلي مورد نياز جهت اعلام داوطلبي در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ متن کامل اطلاعیه شماره 5 ستاد انتخابات کشور بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم اطلاعیه شماره (5) با عنایت به آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز دوشنبه مورخ 92/1/26 و تماسهای مکرر هموطنان گرامی در خصوص مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت اعلام داوطلبی در انتخابات به اطلاع می رساند، براساس ماده 26 قانون انتخابات، داوطلبان با توجه به حوزه انتخابیه خود، در زمان ثبت نام باید دارای مدارک تحصیلی ذیل باشند:
الف) در روستاهای.........

تیزبین بازدید : 143 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (1)

بالاخره امروز 26 فروردین 92 شورای نگهبان نظرش را در مورد قانون مصوب مجلس در مورد شرط معافیت از مدرک تحصیلی شورا های دوره های قبل اعلام کرد.

شورای نگهبان ایرادی به قانون مصوب مجلس در مورد شرط معافیت از مدرک تحصیلی شورا های دوره های قبل ندانست اما به دلیل اینکه شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها که موارد متعددی دارد و مورد فوق یکی از موارد آنها است 2 ایراد که شامل 1- ابهام در عدم تفکیک شهرستان ری از تهران و 2- حذف دادگستري به عنوان مرجع رسيدگي به مصوبات شوراها بود کل این طرح را به مجلس برگرداند.

به نظر می رسد این قانون در این دوره بنا به زمان کم باقی مانده به پایان ثبت نام انتخابات شورای شهر اجرا نخواهد شد.

نظر شورای نگهبان در مورد قانون.........

shahrajabian بازدید : 686 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

 

تذکر گروه مدیریت سایت:با توجه به ارسال مطلب با عنوان تشکر  از آقای شاه رجبیان؛یکی از کاندیدای احتمالی شهر شاهین شهر برخی سوالات و شبهات در  بخش نظرات این مطلب قرار گرفت که ایشان در این راستا پاسخ مشروحی را بنا به درخواست برخی کاربران به شرح ذیل ارسال نمودند.

با توجه به اینکه بحث حضور بنده در انتخابات شورای اسلامی شهر شاهین شهر مطرح بوده و هست ، از طرق مختلف سوالاتی با محوریت تاثیر عضویت در شورای شهر شاهین شهر بر شهر گرگاب یا چرایی عدم حضور اینجانب در انتخابات شهر گرگاب مطرح گردید که به اختصار پاسخ ان در ذیل آمده است....

تیزبین بازدید : 207 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

 

رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تشریح آخرین وضعیت تشکیل هیات‌های نظارت عالی استان‌ها و شهرستان‌ها به توضیحی درخصوص چگونگی بررسی اعتراضات نامزدهای انتخاباتی پرداخت.

محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شوراها از 26 فروردین ماه گفت: کاندیداهای انتخابات شوراها از 26 فروردین به مدت یک هفته فرصت برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها را دارند که طبیعتا پیش از این زمان کارهای نظارتی همچون تشکیل هیات‌های نظارت و آموزش ناظرین به اتمام می‌ رسد.

لازم به ذکر است اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه مشخص شده است ولی تاکنون اسامی آنها در خبرگزاریها انتشار نیافته است.......

hosein بازدید : 183 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (6)

با سلام خدمته همه دوستان

نیومدم انتقاد کنم فقط یه خلاصه بگم که ما مردمه شهر گرگاب یکم بد خودی طایفه پرست و منتقدیم حالا طرف کاره خوب انجام بده یا نه.

البته باید متذکر بشم که هر کسی به غیر از دیده اعتباری و ... که به جنبه شورا شدن داشته و رسیده به هدفش به نظر من تلاشی هم در راستای ارتقا شهر گرگاب داشته حالا کمو زیادش بماند.

من فکر میکنم یکم باید اهل ریسک بود نمیخوام بگم آب که زیاد تو گودال بمونه میگنده و .......

شفق بازدید : 153 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (4)

 پیرو فراخوان: قدرت طلبان نیایند

در فراخوان خواسته شد تا افراد مورد اعتماد برای پست شورایی معرفی شود. این امر به قدر کافی میسر نشد.حال چند توصیه :
1- با کاندیداهای احتمالی: لطفاً کسانی که تنها هدفشان کسب کرسی شورایی است وارد نشوند جایگاه که بدست خواهد آمد تنها جایی برای خدمتگزاری است نه جایی برای اکتساب پرستیژ! از رای مردم جهت افزودن.......

تیزبین بازدید : 2249 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (11)

 

تذکر:با توجه به اینکه رسالت این پایگاه اینترنتی پوشش انتخابات شهر گرگاب می باشد اما از آنجایی که دکتر رضاعلی نوروزی در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر 1800 رأی از شهر گرگاب را به خود اختصاص دادند بر این شدیم این خبر را در این پایگاه انتشار دهیم.

از سوی سه حزب؛ طرح انتخابات فرایند مدار ویژه انتخابات شورای شهر اصفهان برگزار می شود
سخنگوی طرح انتخاب فرایند مدار با اشاره به مراحل انتخاب فرایند مدار ویژه شورای شهر اصفهان، گفت: در این طرح بر اساس نظرات نخبگان 21 نفر برای حضور در شورای شهر اصفهان انتخاب می شوند.

بر همین اساس دکتر رضاعلی نوروزی جزء لیست.....

edalat بازدید : 521 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (8)

 با سلام خدمت دوستان عزیز

هدف بنده از گذاشتن این مطلب بروی سایت این است که با کمک اعضا و کاربران سایت  افراد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم  و نقاط قوت و ضعف هایشان را با توجه به پست ها و منصب هایی که در شورای شهر دارند  شناسایی کنیم و به مردم  شهید پرور شهر گرگاب معرفی نماییم ،تا  اگر مردم  در نظر داشتند فردی از همین شورا را انتخاب کنند با توجه به ظرفیت وی ، او را انتخاب کنند. مطالب زیر از سایت شورای اسلامی شهر گرگاب گرفته شده است و بنده هیچ  اعمال نظر و تصرفی در شرح وظایف دوستان......

تیزبین بازدید : 291 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (2)

 

آقای مصطفی هادی زاده فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه شرایط و مدارک مورد نیاز ثبت نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام نمود.

در اجرای ماده 45 قانون و ماده 45 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بدین وسیله به اطلاع اهالی محترم حوزه انتخابیه شهر گرگاب می رساند ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر از تاریخ 26/01/92 تا 01/02/92 جمعا به مدت 7 روز به عمل می آید.واجدین شرایط قانونی می توانند همه روزه در وقت اداری با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار،چهار قطعه عکس جدید 4*3 و دو نسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی،اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی،اصل و تصویر مدرک تحصیلی معتبر و ارائه گواهی قبول استعفا برای اشخاصی که مشمول ماده 28 قانون انتخابات می باشند،به فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه مراجعه نمایند.

این در حالی است که در شرایط ثبت نام کنندگان بند "اعضای دوره های قبل شوراها به شرط کاندیداتوری در همان حوزه از شرط تحصیلی در نظر گرفته شده معافند"وجود ندارند

با بررسی های انجام پذیرفته مشخص شد همچنان شورای نگهبان در این مورد اظهار نظری انجام نداده و در صورت تصویب این الحاقیه به فرمانداری های سراسر کشور اعلام خواهد گردید.

شرایط ثبت نام .....

mohamad بازدید : 168 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (2)

 

اما سوالی  که در این بین وجود دارد و خوب است قبل از حضور خانم ها  به عنوان کاندیدا به ان پاسخ داده شود از این قرار است که :

*****آیا شورای شهر گرگاب ظرفیت حضور یک عضو  خانم را دارد ؟؟؟ پاسخ دادن به این سوال چندان سخت نیست و من این بار به دور از هر گونه مصلحت اندیشی به شما می گویم نه!چرا که اگر مقداری به نوع تفکر حاکم بر جامعه و فعالیت های مدنی بانوان جامعه نگاه کنید خواهید فهمید که عضو خانم شورای شهر اگر هم در بهترین شرایط ممکن  باشد باز هم جنبه تزئینی خواهد داشت تجربه حضور یک خانم در شورای شهر فعلی موءید ان است.

و اما به چه دلا یلی ؟؟؟؟؟  به دلایلی که به  صورت پرسش استفهامی........

beautifulboy بازدید : 143 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (3)

 

هر فردی قبل از اینکه تصمیم به کاندیدا شدن بگیرد باید یک نگاهی به گذشته خود و عملکرد خود داشته و ببیند که آیا واقعا توانایی انجام امورات و خواسته هایی که در قبال این مسئولیت بر عهده او گذاشته میشود دارد یا نه؟وبعد از اینکه خود را در حد و اندازه ای دید که بتواند کاندیدا شود طرح و برنامه های خود برای چهار سال تصدی پست محول شده را به صورت مکتوب و به اصطلاح خودمان حلاجی کرده و با اهل فن مشورت نموده و ایده های خام خود را پخته و عملیاتی نماید و مشکلات و موانع آن را بسنجد و در کل چیزی در .....

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 436
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 75
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 4,210
  • بازدید کلی : 227,919